Välkommen till PTCCS

logga ai3psdHär samlas PT-entusiaster från landets alla hörn och från våra grannländer. hotrod11Bli medlem, gammal som ung, häng med på allt kul vi gör under hela året i hela landet! Kom gärna med idéer som gör våra träffar ännu trevligare.
Här finns många duktiga PT-mekare som kan ge tips och råd om du behöver.

Det viktigaste med hela vår verksamhet är att ha KUL!

logga alone 150x56Ni handlar väl genom vår sida på Sponsorhuset när ni är ute och shoppar på nätet? Det tjänar både ni och klubben på. är du inte redan medlem där så skynda att registrera dig. Det kostar ingenting men du får pengar tillbaka på alla köp du gör.

midsommarstang

En riktigt härlig midsommar önskar vi alla glada PT:are.

Kör försiktigt

116small

Årsmöte Öland 2017

Vi var ett gäng på 24 personer med 9 fina PT-bilar som samlades på Eriksöre Camping på Öland för årsmöte. Vi hade tur med vädret, inget regn även om kvällarna blev lite kyliga. På fredagen samlades vi runt grillen och på lördagen cruisade vi runt på den södra halvan av ön och njöt av utsikten och vackra miljöer. En fikapaus med gosaker Eva & Johan hade gjort, blev det vid Långe Jan innan det bar åter till campingen för mötet. Där fick vi klämma in oss i Eva & Johans stuga på grund av blåsten, men finns det hjärterum finns det stjärterum.
På kvällen, efter gemensam middag på Fireside i Rälla, klämde vi in oss i Börje & Ingrids förtält för att hålla värmen och umgås. Trångt men trevligt.

Ett jättestort tack till Eva & Johan som arrangerade denna trevliga helg

Tack också till Ulla-Britt, Lennart och Annelie som delade med sig av sina bilder